5 tärkeintä kysymystä yrityksellesi

Yrityksen perustaminen on helppoa, mutta kannattavan ja menestyvän liiketoiminnan luominen on hieman haastavampaa. On olemassa tilastoja, joiden mukaan noin 90% yrityksistä ei pääse maistamaan menestystä. Alla viisi tuikitärkeää kysymystä yrityksellesi. 1. Mikä on yrityksen tarkoitus? Yritykset, joilla on selkeä missio, menestyvät paremmin. Jokainen yrittäjä osaa helposti kertoa mitä yritys tekee. Lisäksi on suhteellisen helppoa kuvailla …

Lue lisää5 tärkeintä kysymystä yrityksellesi

Asiakastyytyväisyys on parasta markkinointia

Tyytyväinen asiakas on palaava asiakas, joka suosittelee yritystäsi kaupan tekijäisiksi. Asiakastyytyväisyys on tärkeä osa markkinointia, sillä yrityksesi tärkein resurssi on maksavat asiakkaat. Miten muuten yrityksesi pärjäisi, kuin asiakkaidesi turvin? Vaan onko asiakas aina oikeassa? Monen mielestä ei ole, vaan ei tarvitsekaan. Tärkeintä on, että asiakas luulee olevansa oikeassa, olipa tilanne mikä hyvänsä. Tormäsin reissuillani pieneen …

Lue lisääAsiakastyytyväisyys on parasta markkinointia